сряда, 18 април 2012 г.

Вие еманципирана жена ли сте?


Живеем във време, което за радост или не на мъжката половинка, съвременната жена стана доста активна фигура и извън типичните за нея места като кухнята у дома например.
Нека заедно да видим направи ли я това по-харесвана в очите на мъжа или това загуби нейната женственост и я превърна в заплаха за по-силния пол.
Срещала съм мъже, с които в разговор съм чувала реплики от рода на: "Аз се кефя на мъжки момичета. Не обичам лигли, а оправни мацки, които не ми ревят на рамото за най-малкото нещо". Не звучи лошо, нали? Супер даже. Тя не ви занимава с това какви обувки да си купи, нито с това, че си е счупила нокътя. Просто отива в магазина или салона за красота и си решава проблема. Тя дори не ви се оплаква за това, че е останала без дребни. Просто иска аванс от шефа си и си решава и този проблем. И така все с лекотата на думичката "просто", тя се справя с живота. Вие сте до нея, но в същото време лека полека на моменти се чувствате сякаш излишен. И така както уж сте харесвал "оправни мацки", започвате да се дразните на нейната прекалена (започвате така да я чувствате) еманципация. Макар и на ум си задавате въпроса: "Ами, ако тя се справя с всичко толкова добре, то тогава за какво съм и аз?!" Страхувате се, че липсата на зависимост от нейна страна към вас, ще ви направи излишен.
Така ли е наистина? Излишен ли е един мъж за любимата си, но еманципирана жена? Харесва ли я той такава или просто се е заблудил, когато си е мечтал за "оправна мацка"?

Няма коментари:

Публикуване на коментар